8 Mayıs 2016 Pazar

Adım Adım (2016)

Orijinal Adı:
Adım Adım
Yıl:
2016
IMDb Link:
http://www.imdb.com/title/tt5661840/
Trailer Link (IMDb):
**
*
Numara:
2203
IMDb Puanı:
6,2/10
Oy:
6 oy
Kullanıcı Puanı:
*
Türkçe Adı:
*
İngilizce Adı:
*
Ülke:
Türkiye
Süre:
*
Konuşulan Diller:
Türkçe
Tür(ler):
Drama
Yönetmen:
Sinan Uzun
Oyuncular:
Asuman Dabak (Rolü: Şenay), Can Ayan (Rolü: Efe), Haldun Dormen (Rolü: Şevket), Can Filiz (Rolü: Can), Sureyya Kilimci (Rolü: Zuhal)
Kısa Özet:
Eski bir balet olan Şevket’in (Haldun Dormen) hayatı oğlu Tolga’nın (Gazi Şeker) görme engelli kızı Ayşen’i (Ümran Sevinç) ona bırakmasıyla bir anda değişir. Yaşama müzik ile tutunan Ayşen’e kendisini adayan Şevket, bu umut yolculuğunda farklı hayatların çıkmazında bulur kendini. Kariyerinin zirvesinde geçirdiği trafik kazası ile her şeyi tepetaklak olan Gökhan ve engellini kabul edemeyen Can ile hırçın bir denize doğru yelken açan Şevket’in “Adım Adım” toplum ve önyargılar ile mücadelesidir.
Boy oranı:
*
Storyline:
*
Awards:
*
Vizyon Tarihi (Türkiye):
06 Mayıs 2016
Fragman:
https://www.izlesene.com/video/adim-adim-2016-fragman/9293536
Eklenme Tarihi:
08.05.2016
Güncelleme Tarihi:
**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder