17 Nisan 2015 Cuma

Cashback



Cashback (2006)
Zamana Güzellik Kat
Numara: 671
IMDb Puanı:
7,3/10 (67038 oy)
Kullanıcı Puanı:
5,0/10
Ülke: UK
Süre: 102 dakika
Konuşulan Diller: İngilizce, İspanyolca
Tür(ler): Drama, Komedi, Romantik
Yönetmen: Sean Ellis
Oyuncular: Michelle Ryan (Rolü: Suzy), Sean Biggerstaff (Rolü: Ben Willis), Shaun Evans (Rolü: Sean Higgins), Emilia Fox (Rolü: Sharon Pintey), Celesta Hodge (Rolü: Deer Girl in Sainsbury's)
-
Movie Summary:
When art student Ben Willis is dumped by his girlfriend Suzy, he develops chronic insomnia after finding out how quickly she moved on. To pass the long hours of the night, he starts working the late night shift at the local supermarket. There he meets a colorful cast of characters, all of whom have their own 'art' in dealing with the boredom of an eight-hour-shift. Ben's art is that he imagines himself stopping time. This way, he can appreciate the artistic beauty of the frozen world and the people inside it - especially Sharon, the pretty and quiet checkout girl, who perhaps holds the answer to solving the problem of Ben's insomnia.
-
Film Özeti
Hep bir ressam olmayı isteyen Ben Willis, acı veren bir ayrılığın sonrasında uykusuzluk çekmeye başlar. Aklını başka şeylerle meşgul etmek ve boş zamanını değerlendirmek için bir süpermarketin gece vardiyasında çalışmaya karar verir. Sekiz saatlik sıkıcı mesai ile baş etmek için, iş arkadaşlarının her biri “zaman takası” adlı sanatta kendilerini geliştirmiştir. Bu markette en büyük düşman insanın saatidir ve ona ne kadar çok bakılırsa zaman o kadar yavaş akar. Saatlerin çabuk geçmesini sağlamak için Ben'in izlediği yol, zamanı durdurmaktır. Bu yolla çevresindeki birçok güzelliğin farkına varan Ben'in ilgisini, özellikle kasiyer Sharon çekecektir. Aşk, kalp kırıklığı, kadın-erkek ilişkileri ve zaman üzerine eğlenceli ve genç bir komedi.
-
Özet 2
Sanat öğrencisi Ben Willis, onun kız arkadaşı Suzy tarafından terk edildiğinde, o onun geçti ne kadar hızlı bulduktan sonra kronik uykusuzluk geliştirir. Gecenin uzun saatler geçirmek için, o yerel süpermarkette gece vardiya çalışmaya başlar. Orada sekiz saatlik vardiya-sıkıntısından ile ilgili kendi 'sanat' var hepsi karakter, bir renkli dökme karşılamaktadır. Ben'in sanatı kendisinin zaman durdurma hayal olduğunu. Belki Ben'in uykusuzluk sorunu çözmek için cevap tutan, özellikle Sharon, güzel ve sakin ödeme kız, - Bu şekilde, o donmuş dünyanın sanatsal güzelliği ve içindeki insanları takdir edebilirsiniz.
-
Fragman - Trailer
-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder