8 Mart 2015 Pazar

Analyze That

Analyze That (2002)
Anlatamadım mı?
Numara: 589
IMDb Puanı: 5,9/10 (62449 oy)
Kullanıcı Puanı: 5,0/10    
Ülke: USA
Süre: 96 dakika
Konuşulan Diller: İngilizce
Tür(ler): Komedi, Suç
Yönetmen: Harold Ramis
Oyuncular: Robert De Niro (Rolü: Paul Vitti), Billy Crystal (Rolü: Ben Sobel), Lisa Kudrow (Rolü: Laura Sobel), Joe Viterelli (Rolü: Jelly), Cathy Moriarty (Rolü: Patti LoPresti)
-
Summary:
The mafia's Paul Vitti is back in prison and will need some serious counseling when he gets out. Naturally, he returns to his analyst Dr. Ben Sobel for help and finds that Sobel needs some serious help himself as he has inherited the family practice, as well as an excess stock of stress.
-
Film Özeti
İlk filmin üzerinden birkaç yıl geçmiştir. Mafya babası Paul Vitti (Robert DeNiro) hapishanededir ve orada öldürülmekten korkmaktadır. Aklına deli numarası yaparak hapishaneden kurtulmaktan başka çözüm yolu gelmez. Onunla ilgilenen psikiyatrist Ben Sobel (Billy Crystal) da deli raporu verince Paul hapisten çıkartılır. Artık şimdi bir televizyonda mafyalar üzerine yapılan bir araştırma için çalışmaya başlamıştır...
-
Özet 2
Mafya Paul Vitti geri hapiste ve o dışarı aldığında bazı ciddi danışmanlık gerekir. Doğal olarak, o yardım için onun analist Dr. Ben Sobel döner ve o aile hekimliği yanı sıra, stresin aşırı stok miras gibi Sobel, bazı ciddi yardıma ihtiyacı kendini bulur.
-
Fragman - Trailer
-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder