7 Mart 2015 Cumartesi

Analyze This

Analyze This (1999)
Anlat Bakalım
Numara: 588
IMDb Puanı: 6,7/10 (112740 oy)
Kullanıcı Puanı: 6,0/10        
Ülke: USA
Süre: 103 dakika
Konuşulan Diller: İngilizce
Tür(ler): Komedi, Suç
Yönetmen: Harold Ramis
Oyuncular: Robert De Niro (Rolü: Paul Vitti), Billy Crystal (Rolü: Dr. Ben Sobel), Lisa Kudrow (Rolü: Laura MacNamara Sobel), Chazz Palminteri (Rolü: Primo Sidone), Kresh Novakovic (Rolü: '50s Gangster)
-
Summary:
Ben Sobol, Psychiatrist, has a few problems: His son spies on his patients when they open up their heart, his parents don't want to attend his upcoming wedding and his patients' problems don't challenge him at all. Paul Vitti, Godfather, has a few problems as well: Sudden anxiety attacks in public, a certain disability to kill people and his best part ceasing service when needed. One day, Ben unfortunately crashes into one of Vitti's cars. The exchange of Ben's business card is followed by a business visit of Don Paul Vitti himself, who wants to be free of inner conflict within two weeks, before all the Mafia Dons meet. Now, Ben Sobol feels somewhat challenged, as his wedding is soon, his only patient keeps him busy by regarding Ben's duty as a 24 hour standby and the feds keep forcing him to spy on Paul Vitti. And how do you treat a patient who usually solves problems with a gun?
-
Film Özeti
Panik atak sorunu yaşayan mafya patronu Paul Viti (Robert De Niro) hiç olmadık yerlerde ağlama krizlerine girer. Bir gün psikiyatr Dr. Ben Sobel (Billy Crystal) Paul'un arabasına çarpar; iyi olacak hastanın doktor ayağına gelmiştir.
-
Özet 2
Ben Sobol, Psikiyatrist, birkaç sorunu var: onların kalbini açtığınızda onun hastalarda Oğlu casuslar, ailesi onu hiç meydan yok onun yaklaşan düğün ve onun hastaların sorunlarını katılmak istemiyorum. Gerektiğinde insanları ve onun en iyi parçası durdurması hizmeti öldürmek için kamu, belli bir sakatlık ani anksiyete atakları: Paul Vitti, The Godfather, hem de birkaç sorun var. Bir gün, Ben maalesef Vitti otomobillerin birine çöker. Ben'in kartvizit değişimi tüm Mafya Dons karşılamak önce, iki hafta içinde iç çatışma özgür olmak istiyor Don Paul Vitti kendisi, bir iş ziyareti takip eder. Onun düğün yakında Şimdi, Ben Sobol biraz meydan hissediyor, onun tek hasta onu 24 saat bekleme gibi Ben'in görevi ile ilgili olarak meşgul ediyor ve federaller Paul Vitti casusluk onu zorluyor tutun. Ve nasıl, genellikle bir tabanca ile sorunları çözer bir hastayı tedavi ediyorsunuz?
-
Fragman - Trailer
-
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder